Sunday, March 7, 2010

"Honesty"

Assalamualaikum..

Erm, harinie mcm terasa nak tulis sesuatu kat sini..walaupun saya tahu that I'm not a good writer..sbb susah bagi saya nak luahkan apa2 melainkan dengan bercakap terus dengan orang yang dipercayai untuk meluah perasaan...

harini saya down disebabkan beberapa perkara yang berlaku..pasal tesis,pasal test & pasal kawan..kadang2 rasa hidup ni susah,tp kdg2 juga saya terfikir kenapa perlu ada kesusahan dalam hidup? sebab jawapannya,tanpa kesusahan & dugaan, seseorang manusia tidak akan menyedari nikmat yang dikurniakan olehNYA..sesungguhnya nikmat yang diberiNYA amat besar & tidak ternilai..saya bersyukur dengan kehidupan saya..Alhamdullilah..=)

Pasal kawan, susah untuk kita nilai kerana rambut sama hitam,tp hati lain2..saya mengaku, yang saya kadang2 tersalah pilih kawan..namun tu membuatkan saya untuk lebih mengenali seseorang serta mempelajari erti hidup yang sebenar..dalam hidup tak semuanya indah sepanjang masa..banyak juga halangan & cabaran yg perlu dilalui..

Untuk AWAK, saya ucapkan terima kasih banyak2 sebab "mengambil berat" tentang saya..saya hargai tindakan awak..mungkin pada fikiran awak,tindakan itula yang sebaiknya,namun sebaliknya bagi saya..Adalah lebih baik untuk kita berdiam diri & bercakap bila perlu dan sesuai dengan waktunya..saya harap awak faham..terima kasih untuk semuanya..(tanggapan orang mula berubah setelah mendengar cerita awak..kot..ntahla,saya pon tak tahu..)

Sekian,wasalam..~



6 comments:

  1. Thanks sya..! haha,kena happy2 ni..no more tears,perhaps!

    ReplyDelete
  2. sajo2 jah sya..lgpun kepala xbrpe nk btul..xblh nk concentrate klu study pn..mlayang2 pk ke tmpat lain..~

    ReplyDelete
  3. sya..pening sy cari cmment sya..rupenye di post ni =)hehehe..haha,as I expected, again..! mcm la sy asyik duk bercerita psl die..

    ReplyDelete