Friday, May 8, 2009

Kenapa Rosa Pasadeena?

Salam..

Kenapa aku pilih nama rosa pasadeena? Rosa pasadeena ni adalah sejenis spesis bunga..[briefly],nti aku akan cerita lebih di next entry..[klu aku rajin nak cari info laaa..]Sbb aku memilih nama ni adalah kerana aku meng'create' blog nie semasa aku berada di cameron highland and staying at 'Rosa Pasadeena' hotel..

Hotel ni bkn best sgt pon,entah brape bintang..nampak je cantik,tp kat dlm kureng laa..[ni my view,klu korang pnh stay kat sni and think this hotel is good,up to u then (^-^)]..Aku cuma tertarik dengan nama hotel ni jek..Lagipon,tajuk PITA aku pon ade kena mengena dengan rosa..iaitu rosa sinensis..sejenis bunga raya..

Bunga raya nie banyak jenis,contohnye Hibiscus manihot, H.mutabilis, H.radiatus, H.sabdariffa and pelbagai jenis lagi hibiscus..aku pon tak tahu banyak sgt lagi..Then,klu ada something new I will update later k..

No comments:

Post a Comment