Saturday, May 16, 2009

Malasnya nak update blog..

Salam..

Sejak aku buat LI nih,aku rase sgt2 la malas nk on9..apatah lg nk tulis entry..
blog kawan2 pon dh tak terbaca dah..penatnyer la LI nih..baru kini aku merasai kepenatan bekerja..hehehehe..[Ingat senang ke nk cari duit?] sebelum ni aku cuma tau pakai duit je..
tp LI telah banyak menyedarkanku..hehehe [Insaf la kejapppp....(^_^)]

Nanti akan ku update passal Cameron H,saje2 nk share..apasalahnye share ape yg kte thu kan?
kpd sesapa yg membaca blog nie,anta la comment ke..sbgai transkripsi anda..hehehe..[klu anda sudi] sbb aku tak tahu sape yg tgk..mgkin xdk org baca kot..entahla...

okla,sekian saje..

Wassalam..

4 comments:

  1. hhiii faha... dah ad blog dh skunk....

    ReplyDelete
  2. mizah..
    jupo deh blog sy..hehehe..
    sy nk add mizah..
    tp xleh la..knp ek?

    ReplyDelete
  3. sya da follow...truskn usaha dgn blog2..heheh

    ReplyDelete
  4. TQ ye sya atas kesudian anda..hehehe..
    sgt2 la dihargai..=)

    ReplyDelete