Saturday, May 16, 2009

Teacher's Day..

Assalamualaikum..

First and foremost..Selamat Hari Guru bt semua guru2 ku..[aku rase blom terlambat lg kot]..
aku memulakan sesi persekolahanku pd umur 4 thun..kt tadika kemas dkt umah jer..then, ble umur 6thun,g la tadika cine kt SRJK (c) Kai Chih..sampai la darjah 3 ak kt c2...
Sbnrnye pnjg kisah persekolahnku ini,tp ak mls la nk cte pnjg2..

Yg penting,million thanks to cikgu2 sklh rendah,sklh menengah yg telah byk mengajarku..x lupa my lecturers yg mengajar 5H25 di KMPh..sesungguhnye sgala kenangan di KMPh x dapat aku lupakan..

Yg terbaru di UMT..Semua lecturer kt sni baik2 belaka..best smuanye..[terutamanya yg mengajar aku la..hehehe]..Kdg2,bkn aku xnk wish directly hari guru utk lecturer aku,tp aku rase segan nk hantar msg..klu nk hantar msg,aku akan berpikir beribu kali sblm 1 msg di sent..aku sgt2 la segan..jd,pensyarahku,maafla bile sy x wish hari guru,tp jauh di sudut hati sy,sy nk wish,tp sy sgt la segan..besenya sy akn wish hari guru pd guru2 sy bila sy dh tiada di sklh,matrik dan juga U...[segan sgt..]..maaf pensyarah2 ku..jasamu ttp ku kenang n hargai smpai bile =) terima kasih krn telah memberiku ilmu yg sgt bernilai & berguna utk kami semua..

Terima Kasih guru-guru & semua pensyarahku..=)

wassalam..

2 comments: